Veelgestelde vragen
Wij kunnen ons voorstellen dat een conference call opzetten ingewikkeld kan lijken als u er niet regelmatig gebruik van maakt. Wij kunnen u beloven dat dat niet het geval is!
Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen (FAQ's) waarmee u als gebruiker van onze conference call diensten te maken kunt krijgen.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice of bel ons sales team op bovenstaand telefoonnummer.
Frequently Asked Questions
- Kan ik mijn telefonische vergaderingen opnemen en archiveren?
- Hoe neem ik mijn telefonische vergadering op?
- Mijn huidige aanbieder gebruikt dezelfde vergadercode voor zowel de deelnemers als de voorzitter. Doet TelefonischOverleg.nl dat ook?
- Wat moet ik doen als ik een Access Code ben vergeten?
- Hoeveel deelnemers kan ik uitnodigen voor mijn telefonische vergadering?
- Moet ik van tevoren een reservering plaatsen?
- Ik ben de voorzitter van de vergadering, maar na het toetsen van mijn leidercode kom ik in een wachtruimte met muziek. Hoe kan dat?
- Ik hoor ruis, muziek of een echo in mijn vergadering. Hoe los ik dit op?
- Als de voorzitter van een telefonische vergadering ophangt, wordt de verbinding dan bij alle deelnemers ook automatisch verbroken?
- Kunnen deelnemers al met elkaar spreken, ook voordat ik als voorzitter ben ingebeld?
- Kan ik mijn telefonische vergaderingen opnemen en archiveren?
Ja, u kunt uw vergaderingen opnemen. De voorzitter van de call krijgt na afloop de opname als MP3 bestand toegemaild. Deelnemers die de telefonische vergadering niet konden bijwonen, kunnen op deze manier het gesprek terugluisteren op een moment dat het hen uitkomt.
Terug Omhoog - Hoe neem ik mijn telefonische vergadering op?
Op uw telefoon toetst u *9 om uw telefonische vergadering op te nemen. Dit kan overigens alleen de voorzitter doen. Bent u niet de voorzitter, dan hoeft u niets te doen; de voorzitter regelt het voor u. U krijgt alleen een melding dat er een opname plaatsvindt, ook als u later inbelt.
Terug Omhoog- Mijn huidige aanbieder gebruikt dezelfde vergadercode voor zowel de deelnemers als de voorzitter. Doet TelefonischOverleg.nl dat ook?
Nee. Alleen de voorzitter heeft een PIN om de diensten van TelefonischOverleg.nl te gebruiken. Deelnemers draaien simpelweg het inbelnummer en voeren de Access Code in die zij van de voorzitter hebben gekregen.
Terug Omhoog - Wat moet ik doen als ik mijn Access Code ben vergeten?
Bent u uw Access Code vergeten? Neem contact op met uw accountmanager of stuur een e-mail naar [email protected]. Als we hebben gecontroleerd of u de voorzitter bent, mailen wij u uw gegevens opnieuw toe.
Terug Omhoog - Hoeveel deelnemers kan ik uitnodigen voor mijn telefonische vergadering?
Een voorzitter kan maximaal 1000 deelnemers uitnodigen in een conference call.
Terug Omhoog - Moet ik van tevoren een reservering plaatsen?
Nee, dat is niet nodig. Nadat u uw account hebt ontvangen, kunt u onze diensten zonder reservering 24 uur per dag, 7 dagen per week gebruiken.
Terug Omhoog- Ik ben de voorzitter van de vergadering, maar na het toetsen van mijn leidercode kom ik in een wachtruimte met muziek. Hoe kan dat?
Als het systeem u vraagt om de Access Code in te toetsen, vergeet dan niet om af te sluiten met #. (Vergeet u dat, dan komt u inderdaad in de wachtruimte terecht.)
- Toets vervolgens * om uzelf aan te wijzen als de voorzitter. Voer vervolgens uw leidercode in en sluit deze af met #.
Terug Omhoog - Ik hoor ruis, muziek of een echo in mijn vergadering. Hoe los ik dit op?
Achtergrondgeluid in een telefonische vergadering kan verschillende oorzaken hebben. Mobiele telefoons of telefoons die op de speaker zijn geplaatst, zijn een bekende oorzaak. Een ander bekend probleem is een slechte kwaliteit van de lijn van een van de deelnemers.
Als voorzitter kunt u uw deelnemers vragen om:
- de hoorn op te pakken en de speakerfunctie uit te schakelen,
- een vaste lijn te gebruiken in plaats van een mobiele telefoon, of
- de verbinding even te verbreken en opnieuw in te bellen.
Deelnemers met een ruis in hun lijn kunnen ook hun eigen microfoon afsluiten door *6 in te toetsen. Als zij hun lijn weer willen openen, kunnen ze #6 intoetsen.
- Als de voorzitter van een telefonische vergadering ophangt, wordt de verbinding dan bij alle deelnemers ook automatisch verbroken?
Nee, dat is niet het geval. Als de voorzitter de verbinding verbreekt, blijven alle lijnen open. Deelnemers kunnen gewoon het gesprek voortzetten.
Terug Omhoog - Kunnen deelnemers al met elkaar spreken, ook voordat ik als voorzitter ben ingebeld?
Iedereen die inbelt voordat de voorzitter er is, wordt met achtergrondmuziek in de wacht gezet. Deelnemers die in de wacht staan, kunnen elkaar niet horen. Ook weten ze niet wie er nog meer in de wacht zitten. Belt de voorzitter in, dan wordt iedereen in de wachtruimte automatisch doorverbonden naar de vergadering.
Terug Omhoog
Waarom is TelefonischOverleg de beste keus voor uw bedrijf?
Slechts 8 cent per minuut
Geen abonnement of contract
Reserveren is niet nodig
Geen verborgen kosten
Gratis internationaal inbellen
Gratis aanmelden
Gratis gespecificeerde factuur
Niet goed? geld terug!
Zeer gebruiksvriendelijk
24 / 7 / 365 klantenservice
Voor groot- en klein bedrijf

020 - 717 32 36
Bij ons geeft u met het grootste gemak meerdere collega's een eigen account voor telefonisch vergaderen - kosteloos en zonder abonnement! Bij TelefonischOverleg.nl vindt u alles wat u nodig hebt om professioneel én gebruiksvriendelijk te vergaderen.