Lokaal of toll free: wat is het verschil?

Het is goed omte weten dat er een verschil is tussen de lokale en de Toll Free inbelnummers. Laatstgenoemde nummers zijn namelijk voor u als voorzitter duurder in gebruik, maar voor uw deelnemers juist weer goedkoper.

Als u uw deelnemers een Toll Free nummer geeft betaalt u de telefoonkosten van uw deelnemer binnen zijn of haar eigen land. Hierdoor kunnen uw deelnemers volledige kosteloos meedoen in uw conference call.


Wanneer is een Toll Free nummer handig?


Het gebruik van een Toll Free nummer kan gewenst zijn als u bijvoorbeeld een klant of belangrijke relatie wilt uitnodigen voor een conference call. We adviseren u daarom om na te gaan waar uw voorkeur ligt alvorens de inbelnummers aan uw deelnemers te communiceren.

Let op: het is niet in alle gevallen mogelijk om met een mobiele telefoon in te bellen op de toll free nummers.

Waarom is TelefonischOverleg de beste keus voor uw bedrijf?


  • Slechts 8 cent per minuut
  • Geen abonnement of contract
  • Reserveren is niet nodig
  • Geen verborgen kosten
  • Gratis internationaal inbellen

Gratis aanmelden

  • Gratis gespecificeerde factuur
  • Niet goed? geld terug!
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • 24 / 7 / 365 klantenservice
  • Voor groot- en klein bedrijf

020 - 717 32 36

Bij ons geeft u met het grootste gemak meerdere collega's een eigen account voor telefonisch vergaderen - kosteloos en zonder abonnement! Bij TelefonischOverleg.nl vindt u alles wat u nodig hebt om professioneel én gebruiksvriendelijk te vergaderen.

Gratis aanmelden

Client Portal

Via deze Client Portal heeft u de mogelijkheid om online de accounts binnen uw bedrijf te beheren.
U heeft beschikking over de volgende opties: 

Klik op één van de onderstaande opties om verder te gaan.